wyszukiwanie zaawansowane
Strona główna » FAQ - Najczęściej zadawane pytania

FAQ - Najczęściej zadawane pytania

Czy zakup w sklepie przewodnikiwspinaczkowe.pl wymaga rejestracji?
Zamówienie możesz złożyć jako gość bez rejestracji na stronie i zakładania konta w sklepie. W tym przypadku nie będzie jednak możliwe sprawdzanie historii swoich zakupów.

Czy zakupy zrobione przez internet można odebrać osobiście?
Nie ma możliwości odbioru osobistego towaru zakupionego w naszym sklepie internetowym. Wszystkie zamówione towary są dostarczane bezpośrednio z naszego centrum logistycznego.

Jaki jest termin realizacji zamówienia?
Wszystkie zamówienia złożone i opłacone do godziny 11:00 w dni robocze, staramy się realizować tego samego dnia. Dla zamówień złożonych i opłaconych w weekendy i dni ustawowo wolne od pracy, realizacja następuje najpóźniej w kolejnym dniu roboczym następującym po tym czasie.

Jak sprawdzić czy towar jest dostępny od ręki?
Jeśli towar na naszej stronie internetowej ma status „Produkt dostępny, gotowy do wysyłki” to znaczy, że mamy go w naszym magazynie i w każdej chwili można go zakupić.

Jak można zapłacić za zamówiony towar?
Za zakupy w naszym sklepie możesz zapłacić za pomocą szybkich płatności internetowych PayU, zlecić przelew tradycyjny na nasze konto bankowe, skorzystać z płatności PayPal lub zapłacić kurierowi przy odbiorze paczki. Korzystając z płatności PayU możesz zapłacić e-przelewem on-line, kartą kredytową lub debetową, BLIK-iem, lub dokonać zakupu na raty korzystając z programu ratalnego PayU.

Jakim przewoźnikiem wysyłają Państwo zakupiony towar?
Zamówienia wysyłamy firmą InPost (paczkomaty, kurier), DPD oraz Pocztą Polską. Sposób dostawy wybierzesz podczas składania zamówienia. Pamiętaj, że paczkomaty InPost są często obsługiwane przez przewoźnika również w soboty (zwłaszcza w dużych miastach), więc jeśli zależy Ci na szybkiej dostawie, polecamy wybór tej opcji.

Czy wysyłacie zamówienia zagranicę?
Tak, wysyłamy zamówienia poza granice Polski. Możesz zamówić książki z wysyłką za granicę przesyłką pocztową płacąc z użyciem płatności PayU lub PayPal. Koszt wysyłki zagranicznej jest wyliczany automatycznie na etapie składania zamówienia po podaniu kraju dostawy paczki.

Czy można zwrócić zakupione produkty?
Tak, w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki można dokonać zwrotu zakupionych produktów zgodnie z zasadami opisanymi w dziale Reklamacje i zwroty. Nie przyjmujemy zwrotów produktów noszących ślady używania.

Nie zdążyłem odebrać zamówienia z paczkomatu, co teraz?
Jeśli nie zdążyłeś odebrać swojego zamówienia z paczkomatu w terminie wyznaczonym przez firmę InPost, twoja paczka zostanie zwrócona do naszego magazynu. Zamówienie możemy wysłać do ciebie ponownie, po wcześniejszym ustaleniu warunków dostawy i opłaceniu nowej dostawy.

Przejdź do strony głównej

Polecamy

Sklep internetowy shopGold
Korzystanie z tej witryny oznacza wyrażenie zgody na wykorzystanie plików cookies. Więcej informacji możesz znaleźć w naszej Polityce Cookies.
Nie pokazuj więcej tego komunikatu