wyszukiwanie zaawansowane
Strona główna » Reklamacje i zwroty

Reklamacje i zwroty



Gwarancja, Reklamacje i Zwroty

Produkty oferowane w sklepie internetowym przewodnikiwspinaczkowe.pl są fabrycznie nowe. Warunki gwarancji określają producenci produktów lub ich autoryzowani przedstawiciele na terenie Polski. 

Zgodnie z Ustawą z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta, Klient będący Konsumentem, może odstąpić na piśmie od umowy bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki.

Zwróć nowy, nigdy nieużywany produkt w stanie niezmienionym. Koszty odesłania towaru oraz cena wykonanych na życzenie Klienta usług dodatkowych, w tym dostawy nie podlegają zwrotowi.

Aby zwrócić zamówione produkty wykonaj trzy proste kroki:

A. pobierz i wypełnij formularz zwrotu (pobierz formularz zwrotu)
B. załącz otrzymany paragon/fakturę
C. odeślij nowy nieużywany towar przesyłką opłaconą z góry na nasz adres:

przewodnikiwspinaczkowe.pl (z dopiskiem "ZWROT")
IMKER
Brody Małe 2C
22-460 Szczebrzeszyn
e-mail: sklep@sudetica.pl

Zwrot należności nastąpi w ciągu 14 dni po otrzymaniu przez nas paczki na konto bankowe wskazane przez Klienta.

Reklamacje oraz zwroty mogą również zgłaszać z poziomu sklepu klienci, którzy są zarejestrowani w sklepie i podczas składania zamówienia założyli lub posiadali konto w sklepie, a także osoby bez założenia konta bez konieczności logowania po wprowadzeniu kodu weryfikacyjnego. 

W przypadku nieuwzględnienia przez Sprzedającego reklamacji złożonej przez Klienta, Sprzedający wraz z informacją o sposobie rozpatrzenia reklamacji poinformuje Klienta o tym, czy wyraża zgodę na podjęcie przez Strony próby pozasądowego rozwiązania sporu.

Jeżeli Towar posiada wadę, Kupujący może:
a) żądać usunięcia wady przez Sprzedającego;
b) żądać wymiany Towaru na nowy;
c) żądać obniżenia ceny;
d) odstąpić od Umowy.

Kupujący nie może żądać obniżenia ceny ani odstąpić od Umowy jeżeli Sprzedający niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla Kupującego wymieni wadliwy Towar na wolny od wad albo wadę usunie.

Jeżeli Kupujący jest Konsumentem, może zamiast zaproponowanego przez Sprzedającego usunięcia wady żądać wymiany Towaru na wolny od wad albo zamiast zaproponowanej wymiany Towaru żądać usunięcia wady, chyba że doprowadzenie Towaru do zgodności z Umową w sposób wybrany przez Kupującego jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów w porównaniu ze sposobem proponowanym przez Sprzedającego.

W wypadku powtórnej wymiany lub naprawy Towaru ograniczenie możliwości odstąpienia od Umowy lub żądania obniżenia ceny, o którym mowa w ustępie 2, nie ma zastosowania.

W przypadku wady nieistotnej Kupujący nie może odstąpić od Umowy, nie traci jednak prawa do skorzystania z pozostałych uprawnień wymienionych w ust. 1 lit. a-c.

Sprzedający może odmówić zadośćuczynienia żądaniu naprawy Towaru lub wymiany na nowy, jeżeli doprowadzenie do zgodności z Umową rzeczy wadliwej w sposób wybrany przez Kupującego jest niemożliwe lub w porównaniu z drugim możliwym sposobem doprowadzenia do zgodności z Umową wymagałoby nadmiernych kosztów.

Jeżeli Kupującym jest przedsiębiorca, który dokonał zakupu Towarów w związku z prowadzoną przez siebie działalnością gospodarczą, Sprzedający może odmówić wymiany rzeczy wadliwej na wolną od wad lub usunięcia wady także wtedy, gdy koszty zadośćuczynienia temu obowiązkowi przewyższają cenę rzeczy sprzedanej.

Przejdź do strony głównej

Polecamy

Sklep internetowy shopGold
Korzystanie z tej witryny oznacza wyrażenie zgody na wykorzystanie plików cookies. Więcej informacji możesz znaleźć w naszej Polityce Cookies.
Nie pokazuj więcej tego komunikatu