Produkty oferowane w sklepie internetowym przewodnikiwspinaczkowe.pl są fabrycznie nowe. Warunki gwarancji określają producenci produktów lub ich autoryzowani przedstawiciele na terenie Polski.
Zgodnie z Ustawą z dn. 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta Klient będący Konsumentem może odstąpić na piśmie od zakupu bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki.
Zwrócić można nowy, nigdy nieużywany produkt w niezmienionym stanie. Koszty odesłania towaru oraz cena wykonanych na życzenie Klienta usług dodatkowych, w tym dostawy nie podlegają zwrotowi.
Aby zwrócić produkty wystarczy wejść w link "Szczegoły zamówienia", który znajduje się w mailu potwierdzającym zamówienie.
Możesz również dokonać zwrotu bez używania linka: A. wypełnij formularz zwrotu(nie musisz go drukować, możesz wysłać mailem) B. załącz zdjęcie otrzymanego paragonu lub faktury C. odeślij nowy, nieużywany towar przesyłką opłaconą z góry na adres:
ZWROT
przewodnikiwspinaczkowe.pl IMKER
Brody Małe 2C
22-460 Szczebrzeszyn
e-mail: sklep@przewodnikiwspinaczkowe.pl
Zwrot należności nastąpi w ciągu 7 dni po otrzymaniu przez nas paczki na konto bankowe wskazane przez Klienta.
W przypadku nieuwzględnienia przez Sprzedającego reklamacji złożonej przez Klienta, Sprzedający wraz z informacją o sposobie rozpatrzenia reklamacji poinformuje Klienta o tym, czy wyraża zgodę na podjęcie przez Strony próby pozasądowego rozwiązania sporu.
Jeżeli Towar posiada wadę, Kupujący może:
a) żądać usunięcia wady przez Sprzedającego;
b) żądać wymiany Towaru na nowy;
c) żądać obniżenia ceny;
d) odstąpić od Umowy.
Kupujący nie może żądać obniżenia ceny ani odstąpić od Umowy jeżeli Sprzedający niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla Kupującego wymieni wadliwy Towar na wolny od wad albo wadę usunie.
Jeżeli Kupujący jest Konsumentem, może zamiast zaproponowanego przez Sprzedającego usunięcia wady żądać wymiany Towaru na wolny od wad albo zamiast zaproponowanej wymiany Towaru żądać usunięcia wady, chyba że doprowadzenie Towaru do zgodności z Umową w sposób wybrany przez Kupującego jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów w porównaniu ze sposobem proponowanym przez Sprzedającego.
W wypadku powtórnej wymiany lub naprawy Towaru ograniczenie możliwości odstąpienia od Umowy lub żądania obniżenia ceny, o którym mowa w ustępie 2, nie ma zastosowania.
W przypadku wady nieistotnej Kupujący nie może odstąpić od Umowy, nie traci jednak prawa do skorzystania z pozostałych uprawnień wymienionych w ust. 1 lit. a-c.
Sprzedający może odmówić zadośćuczynienia żądaniu naprawy Towaru lub wymiany na nowy, jeżeli doprowadzenie do zgodności z Umową rzeczy wadliwej w sposób wybrany przez Kupującego jest niemożliwe lub w porównaniu z drugim możliwym sposobem doprowadzenia do zgodności z Umową wymagałoby nadmiernych kosztów.
Jeżeli Kupującym jest przedsiębiorca, który dokonał zakupu Towarów w związku z prowadzoną przez siebie działalnością gospodarczą, Sprzedający może odmówić wymiany rzeczy wadliwej na wolną od wad lub usunięcia wady także wtedy, gdy koszty zadośćuczynienia temu obowiązkowi przewyższają cenę rzeczy sprzedanej.